ВІК: 15-30 РОКІВ

Складність: 2

Час: від одного місяця

КІЛЬКІСТЬ ЛЮДЕЙ: 1-5 осіб

 

ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДІ ДО ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ПРОБЛЕМАТИКА

Повномасштабна війна росії проти України зробила громадську активність і волонтерство частиною життя більшості українців. Допомагати захисникам і захисницям, підтримувати ВПО, рятувати тварин – тепер це роблять не лише громадські організації і фонди, а й звичайні люди. Молодь гуртується і запускає ініціативи, організовує заходи, вигадує проєкти, які наближають нашу перемогу. Наприклад, ті ж молодіжні центри і кошти на армію збирають, і переселенців інтегрують, і просвітництвом займаються, і допомагають працевлаштуватися. Єдиний нюанс у цьому всьому – не усім вдається бути максимально ефективними у своїй діяльності та приваблювати нею молодь.

рiшення

Як організації бути актуальною у своїй роботі та як про неї розповідати; як залучати нових людей та підтримувати комунікацію із тими, хто вже долучився; як зацікавити молодь відвідувати активності та брати відповідальність за організацію та проведення заходів – про усе це поговоримо далі.

ПРО ЩО ЦЕЙ РЕЦЕПТ

Ми поспілкувалися із представниками молодіжних центрів про те, які проєкти і теми найбільше заходять молоді, а також про те, як підтримувати комунікацію із вже активними людьми і доносити інформацію до ще не залучених. У цьому рецепті наші герої розкажуть про:
1. Найпопулярніші проєкти своїх організацій та чому вони стали такими.
2. Найактуальніші теми у своїх громадах.
3. Теми і формати, які втратили актуальність та що робити із досвідом проєктів, які не зайшли.
4. Які канали комунікації використовують.
5. Як працюють над своїми помилками.
6. Які комунікації у громадському секторі вважають класними.

РІШЕННЯ

Після реєстрації ти отримаєш покрокову інструкцію для запуску проєкту:
як згуртувати команду, знайти ресурси та запустити процеси